نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

مدتی است ، قصد داریم همایش زوجهای جوان دهستان عزیزک را با حضور تازه عروس و دامادهای عزیزکی برگزار کنیم ، به امید خدا می خواهیم تو این جلسه از روانشناسان و سخنرانانی که در این زمینه مهارت و تحقیقات خاص دارند دعوت کنیم تا ضمن مشاوره و راهنمایی جوانان عزیزکی زمینه ایجاد آشنایی با روانشناسان و بزرگانی که می توانند در مشکلات زندگی به جوانان کمک کنند را فراهم نماییم .
لذا شما می توانید پیشنهادات خود را برای هر چه بهتر شدن یا نحوه اجرای این مراسم برای ما بفرستید
( نظر شما چیست ؟ )



:: موضوعات مرتبط: محل , ,
:: بازدید از این مطلب : 654
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

 

به نظر شما اگر بخواهید یک نوجوان و یک جوان و یک فرد میان سال نمونه عزیزک معرفی کنید چه کسی رو اسم می برید و به چه علت ؟ ( نظرتان را برای ما بفرستید و 3 نفر را معرفی کنید )



:: موضوعات مرتبط: محل , ,
:: بازدید از این مطلب : 610
|
امتیاز مطلب : 21
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

به نظر شما مهمترین معضل فرهنگی که در عزیزک وجود داره چیه و راه حل اینکه این معضل ریشه کن بشه کدومه ؟



:: موضوعات مرتبط: محل , ,
:: بازدید از این مطلب : 602
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مهر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

قانون یكم: به شما جسمی داده می‌شود. چه جسمتان را دوست داشته یا از آن متنفر باشید،
باید بدانید كه در طول زندگی در دنیای خاكی با شماست
.

قانون دوم: در مدرسه‌ای غیر رسمی و تمام وقت نام‌نویسی كرده‌اید كه "زندگی" نام دارد. در این مدرسه هر روز فرصت یادگیری دروس را دارید. چه این درس‌ها را دوست داشته باشید چه از آن بدتان بیاید، پس بهتر است به عنوان بخشی از برنامه آموزشی برایشان طرح‌ریزی كنید

قانون سوم: اشتباه وجود ندارد، تنها درس است. رشد فرآیند آزمایش است، یك سلسله دادرسی، خطا و پیروزی‌های گهگاهی، آزمایش‌های ناكام نیز به همان اندازه آزمایش‌های موفق بخشی از فرآیند رشد هستند

قانون چهارم: درس آنقدر تكرار می‌شود تا آموخته شود. درس‌ها در اشكال مختلف آنقدر تكرار می‌شوند، تا آنها را بیاموزید. وقتی آموختید می‌توانید درس بعدی را شروع كنید، بنابراين بهتر است زودتر درس‌هايتان را بياموزيد

قانون پنجم: آموختن پایان ندارد. هیچ بخشی از زندگی نیست كه در آن درسی نباشد. اگر زنده هستید درس‌هایتان را نیز باید بیاموزید

قانون ششم: قضاوت نكنيد، غيبت نكنيد، ادعا نكنيد،سرزنش نكنيد،تحقيرو مسخره نكنيد، وگرنه سرتون مياد. خداوند شما را در همان شرايط قرار مي‌دهد تا ببيند شما چكار مي‌كنيد.

قانون هفتم: دیگران فقط آینه شما هستند. نمی‌توانید از چیزی در دیگران خوشتان بیاید یا بدتان بیاید، مگر آنكه منعكس كننده چیزی باشد كه درباره خودتان می‌پسندید یا از آن بدتان می‌آید.

قانون هشتم: انتخاب چگونه زندگی كردن با شماست. همه ابزار و منابع مورد نیاز را در اختیار دارید، این كه با آنها چه می‌كنید، بستگی به خودتان دارد.

قانون نهم: جواب‌هایتان در وجود خودتان است. تنها كاری كه باید بكنید این است كه نگاه كنید، گوش بدهید و اعتماد كنید.

قانون دهم : خيرخواهِ همه باشيد تا به شما نيز خير برسد..



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 600
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

دفاع مقدس در کلام رهبری

هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. در این مجموعه تابناک، درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است. آنها جوانان و جوانمردان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه ی بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند. هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران ها بداند.

 



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مهر 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

اولین سالن ورزشی دهستان عزیزک در مورخه 3/6/90 مصادف با 25 رمضان بنام سالن شهید احمد شیرافکن افتتاح شد .

 

                                

این سالن به همت و هزینه شخصی برادر شهید شیرافکن ، جناب آقای حجت اله شیرافکن در میان محله عزیزک ساخته و بعد از چند ماه تلاش بی وقفه به بهره برداری رسید . ایشان هدف از تاسیس این سالن ورزشی را تشویق جوانان محل به ورزش و اشتیاق و علاقه ای که به این امر داشته اند بیان فرمودند .

در این مراسم که با حضور جمعی از ورزش دوستان و ورزشکاران محل و شهرستان حضور داشتند پس از پایان افتتاحیه 4 تیم از پیش کسوتان ورزش فوتبال محلات هم جوار به مسابقه دوستانه پرداختند .

                                

در این جا ما نیز به نوبه خود از این برادر زحمت کش تقدیر نموده و موفقیت روز افزون ایشان را از خداوند منان خواستاریم .

 



:: موضوعات مرتبط: اخبار , محل , ,
:: بازدید از این مطلب : 1223
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 شهريور 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

وصیت نامه

پاسدار اسلام شهید قنبر علی ذاکری

نام پدر : اکبر

تاریخ تولد : 1349

محل تولد : روستای عزیزک

شغل : پاسدار

محل شهادت : شلمچه

تاریخ شهادت : 19/10/1365

نام عملیات : کربلای پنج

 

و جاهدوا فی الله حق  جهاده و در راه خدا جهاد کنید و حق آن را اداء نمائید .

بار دیگر برسد راهیان مشتاق کربلا ، هوای کربلا آمد و گلهای شکوفای جبهه و جنگ که رزم آوران عرصه پیکار می باشد ، آماده ایثار و فداکاری دیگری می باشند .

آری فرزندان به حق اسلام اینبار می روند یا بهار دیگری برای انقلاب اسلامی و مردم شهیدپرور ایران به ارمغان آورند و جان بر کفان مخلص بار سفر به سوی قتلگاه متجاوزان بستند . انشاء الله تعالی پوزه متجاوزان بعثی بخاک مالیده می شود . امت مسلمان و قهرمان اینک وقت آن رسید که تا پای جان بایستیم و برای اسلام و قرآن دفاع نمائیم ، شماها باید با حضور خود در جبهه های جنگ تحمیلی به دشمنان نشان دهید که واقعاً عاشق و مشتاق قرآن می باشد . اما سخن دیگر با جوانان بی تفاوت : ای کسانیکه فقط و فقط به هیکل ظاهری خود می نازید به خود آئید یقیناً روزی این جنگ با پیروزی به پایان ( خواهد رسید ) و جز شرمندگی برایتان ( چیزی ) باقی نخواهد ماند .

اما شما ای اعضای فعّال انجمن و بسیج ، دست وحدت نسبت به هم بیشتر بفشارید و سدّ محکمی در مقابل توطئه گران و آنهائی که بی خیال در کناری نشسته اند باشید ، و آنها را با اهداف انقلاب اسلامی آشنا کنید . اما تو ای پدر بزرگوار و مادر دلسوزم با توجه به آیات قرآن درباره جهاد ، باید دو  روحیه ای عالی و دلی شاد داشته باشید که فرزند شما همچنین درجه ایی یافت و باید خداوند را حمد و سپاس کنید که این لطف را نسبت به حق ما نمود و مرا به پیش خود خواند . از اینکه شما را رها کردم از شما می خواهیم فردا روز قیامت از من شکایت نکنید . و شما برادرانم ! راه شهیدان را ادامه دهید و شما ای خواهرانم ! همچون زینب مقاوم باشید و ذکر و دعاها را بیشتر بخوانید چون ذکر الله سبحانه مجالسه یادکننده خداوند سبحان هم نشین اوست .    علی (ع)

در پایان از ملّت مسلمان ایران خواستارم که اوامر رهبر را مو به مو انجام داده و او را هرگز تنها نگذارید .          3/2/65

 



:: موضوعات مرتبط: شهید قنبر علی ذاکریان عزیزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 659
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

حضور نماینده مجلس بابلسر در مسجد جامع عزیزک 27/03/90

مراسم اعتکاف در مسجد جامع عزیزک

 



:: موضوعات مرتبط: عزیزک ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 793
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

اردیبهشت عزیزک یه حال و هوای دیگه ای داره . بهار با همه زیبائیهاش برای ما عزیزکی ها فصل سخت کوشی ، فعالیت، زحمت وتلاش در کشاورزی و تولید برنجه ، این روزها کوچه پس کوچه های عزیزک پر شده از عطر بهار نارنج ، درختان سر سبز تر از همیشه و آسمان آبی تر از دیگرماه های ساله.

درختان آلوچه امسال ، سال پر باری رو به ارمغان آوردن وسر سبزی درگوشه گوشه این دیارچشم نوازی می کنه . شکوفه های درخت پرتقال مانند دانه های سفید برف آروم آروم به پای درختان می ریزه . طبیعت روستا هیجان و شادابی خاصی به انسان می ده  .

صبح زود، قبل از طلوع آفتاب صدای تیلرها کشاورزان شنیده میشه که برای آماده کردن زمین ونشاء به سمت زمینهای کشاورزی می رون. در اواسط روز خیابانها وکوچه ها ی محل خیلی ساکت تر از گذشته شده ، زن ومرد این روستا همه باهم سخت مشغول نشاء برنج هستند وشاید هم برای آدم سخت باشه بخواد بیکار توی محل بچرخه ، به قول عزیزکی ها این روزها از بس کار زیاده ((ازچوب هم آدم می تراشند)) تا ازش کار بکشند یا اگه از کسی بخواهی کاری برات انجام بده بهت مگه (( الان آهو به بره اش شیر نمیده )) حالا تو ازم فلان کار رو می خوای .

فضا فضای شورانگیز وزیبائیه ، زمینهائی که تا چند هفته قبل خالی و خشک رها شده بود الان درعرض چند روز سطح وسیعی از آن زیر کشت رفته واین سرعت واقعا اعجاب آوره ، نشون میده که چقدر عزیزکی ها سخت کوش وزحمت کشند .

این روزها دستمزد کارگر نشاء از 30/000 تومان هم گذشته، همین هم باعث شده اکثر جوانهائی که شغل آزاد دارند کارشونو رها کنندو بیان طرف نشاء ، خلاصه براتون بگم دیگه از تیپ وقیافه ، مدلهای نوبه نو واصلاحهای جور وا جورخبری نیست اکثراً از فرق سر تا نوک پنجه پا با گِل آرایش خاصی شده که بسیاربسیار دیدنیه، دیگه از شب نشینی و مهمونی وسرکوچه دور هم نشستن خبری نیست ، با سرو وضع گِلی که از سر زمین بر می گردن بعد از نماز مغرب وعشاء هنوز شام نخورده می خوابن .

این روزها غروبهای زیبائی هم داره که اگه یه سری به زمینهای کشاورزی اطراف روستا بزنی دم غروب که می شه ، با اینکه کار کشاورزی سخت وطاغت فرساست اما شور ونشاط در بین زن ومرد این منطقه موج می زنه در حال نشاء کردن ، یکی امیری می خونه یکی دیگه هم کتولی می خونه یه نفر مبینی از دور با صدای بلند ((یاعلی )) می کشه و برای بقیه ایجاد روحیه می کنه بعضی ها هم که می زنه به سرشون به قول ما ((کله ونگ )) می دن تا خستگی از تن دیگران در بره.

ادامه متن در ادامه مطلب



:: بازدید از این مطلب : 561
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

                                     

                                     

                                     



:: موضوعات مرتبط: عزیزک ما , ,
:: بازدید از این مطلب : 1414
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

وصیت نامه

پاسدار شهید رمضانعلی علیجانپور

نام پدر : حسین

تاریخ تولد : 1344

محل تولد : روستای عزیزک

شغل : پاسدار

محل شهادت : سردشت بانه

تاریخ شهادت : 4/2/1366

نام عملیات : کربلای ده

 

 

 

 

الذین آمنوا و هاجروا و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عنداله و اولئک هم الفائزون -  آنانکه ایمان آوردند و از وطن هجرت گزیدند و در راه خدا بمال و جانشان جهاد کردند آنها را نزد خدا مقام بلندی است و آنان بالخصوص رستگاران و سعادتمندان دو عالمند .

با درود و سلام فراوان به انبیاء عِظام و اوصیاء و اولیاء خدا و بخصوص حضرت مهدی (عج ) و نایب بر حقش امام  امت و سلام بر تمامی شهدا و رزمندگان

شما امت حزب الله چنانچه همه شما اطلاع دارید ما در زمانی واقع شدیم که انقلاب اسلامی ظهور کرده و پرده از روی جنایات جنایتکاران داخلی و خارجی برداشته و هویت آنها را برای مردم آزاده جهان روشن ساخته و در این زمان بود که کشور عزیزمان به سر کردگی ابرقدرتها که در رأس آنها امریکای جهانخوار می باشد و چون منافع خود را در ایران از دست داده اند دست به توطئه های زیادی از قبیل حمله نظامی در صحرای طبس ، جنگ تحمیلی ... نمودند . اما آنها کوچکتر از آنند که بتوانند این انقلاب الهی را که دست خدا بالای سر این ملت است خدشه دار کنند .

از شما امت مسلمان می خواهم دنبال حق بروید و ببینید که صدای حق از کجا بلند می شود و بدانید که  خداوند حق و دین اسلام را بعنوان امانت بدست شمت سپرده است و فقط این امانت جزء وظایف اصلی و شرعی شما می باشد و اکنون جمهوری اسلامی ایران الگوی حقانیّت در جهان می باشد و امروز ایران رهبری دارد که تمام ابرقدرتهای دنیا را بر ترس و وحشت انداخته  است و شما باید قدر این رهبری را بدانید و از آنجا که احساس کردیم که اسلام و قرآن در خطر است برای صیانت از این آئین الهی ما و دیگر برادرانی که با خون خود وضو ساخته اند و به شهادت رسیدند رهسپار میادین نبرد شدیم و رضای خدا را در این می دیدیم که به جبهه های نبرد حق علیه باطل برویم و شما ملت اکنون وارث اسلحه به زمین افتاده من و دوستانم که پیش از من عروج کردند و رفتند باشید و بهانه مشکلات خانوادگی و مسائل دیگر را کنار بگذارید و بدانید که همین مشکلات را که شما می گوئید زمان صدر اسلام هم مردم داشتند و همین بهانه باعث شد که امام زمان خودشان را تنها بگذارند و آنطور امامان ما را به شهادت رساندند و اسلام غریب و تنها ماند و ... قرآن را همیشه بخوانید زیرا پیامبر فرمود دو چیز گرانبها در نزد شما گذاشتم عترت و قرآن که به هر دو توسل جوئید و از همه شما التماس دعا دارم. خدایا : با چه زبانی شکر نعمت کنیم که این آزادی گرانبها و دوری از ستم را به ما عنایت کردی خداوندا رزمندگان اسلام را پیروز بگردان و مجروحین و جانبازان عزیز را شفا عنایت فرما خدایا خودت را به ما بهتر بشناسان خدایا مسلمین را عزت و کفّار و منافقین را خفّت عطا فرما .

25/1/66    مطابق با نیمه شعبان 1407

 



:: موضوعات مرتبط: شهید رمضانعلی علیجانپور عزیزی , ,
:: بازدید از این مطلب : 646
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 ارديبهشت 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

در گذشت جان سوز و دلخراش دوست عزیزمان جوان ناکام احمد ولی زاده را به همه دوستان و هم محلی عزیز تسلیت عرض می کنیم و انشا ا... خداوند به خانواده این مرحوم صبر و بردباری عنایت فرماید.

مجلس هفت این مرحوم روز چهارشنبه 24/1/90 در مسجد بالا محله عزیزک برگذار می شود. 

                       



:: موضوعات مرتبط: اخبار , ,
:: بازدید از این مطلب : 636
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

 

آیا میدانید که گاهی به هم می رسیم یا زمانیکه بزرگترها به همدیگر می گویند و می گوییم 120 سال زنده باشی

یعنی چه و از کجا آمده؟ 

برای چه نمی گوییم 150 یا 100 سال یا فلان X سال ؟

اگر میخواهید علت این موضوع رو بدونید بهتر است لینک ادامه مطلب ببینید



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 630
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

سلام ، یکی از احادیث امام رضا ( علیه السلام ) از کتاب " چهل حدیث رضای آل محمد " از انتشارات آستان قدس رضوی است . 

 

هر که کار زشت دیگران را بر ملا کند خوار می گردد و هر که آن را بپوشاند خدایش می آمرزد .

 

هر کس پی عیب دیگران می افتد

             خود نیز ز چشم مردمان می افتد

 بر دفتر پرده پوش هم پرده لطف

              از سوی خدای مهربان می افتد



:: موضوعات مرتبط: متفرقه , ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 23
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 فروردين 1390 | نظرات ()
نوشته شده توسط : جوانان پایگاه بسیج وکانون فرهنگی

محفل انس با قرآن كريم در شب عيد نوروز سال 1390 باحضور قاري برجسته و ارزشمند  استان و كشور عزيزمان ، جناب آقاي تقي پور در مسجد جامع عزيزك برگزار گرديد.

اين مراسم به همت پايگاه بسيج و كانون فرهنگي هنري شهيد سيد مصطفي خميني (ره ) اين دهستان وباحضور عاشقان قرآن كريم برگزار گرديد .

                         



:: موضوعات مرتبط: کانون فرهنگی , پایگاه بسیج , ,
:: بازدید از این مطلب : 592
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : جمعه 5 فروردين 1390 | نظرات ()